torsdag 31 december 2009

Idag Nyårsafton :-)

Jahopp, nu har jag inte uppdaterat på länge. Det känns som flera månader faktiskt. Nu är det nyårsafton med allt vad det innebär. I förrgår eller när det va så såg jag att min bror hade åkt iväg från sitt dricka. Synd om honom.
Och på julafton, det ända min bror önska sig va en stavmixer. Fick han någon stavmixer? Ne, det fick han inte. Tycker synd om honom igen. Men jag tror att han löste detta genom att mamma sa att han skulle åka in till stan o köpa sig en stavmixer.

Njaha, det har hänt så mycket så jag vet inte var jag ska börja någonstans.

Jag är jättenöjd med mina julklappar i år! Nu ska jag försöka komma ihåg allt jag fick.

Wokpanna
Köksredskap
Disktrasa
Diskborste
Disksvamp
2st Dukar
2st Påslakanset
Duschhandduk
Körhandskar
Jag fick massor....
Jag fick säkert något mer som jag inte kommer ihåg just nu.

Sen igår så va jag i Tidaholm och gick på torget och du va det en försäljare där som sålde varselbyxor fodrade för 120kr
Dem va mina på ett nafs.
Sen köpte jag en varselväst för 100kr av samme gubbe.
Sen köpte jag ett par ridvantar också för 100 lappen. Riktigt billigt. Det gick bara att inte köpa dem. Då hade jag ångrat mig.

Jahopp, det finns massa mer att berätta men jag får göra det en annan gång. Eller inte alls.

Hejsan hoppla, gummiloppa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar