onsdag 28 oktober 2009

*Sur*

Jag är sur på att inte den sidan jag ville komma in på inte gick att öppna och det är en viktig sida för mig just nu. Den heter centrala.nu o är till trafikskolan här i stan. Jag måste in på den för att komma åt mitt konto där som gör det möjligt för mig att göra "B teori provet". Det är ju inte det riktiga provet men det ska vara typ den samma. Jag måste kunna B teorin till vecka 47. Det är inte långt kvar nu. Bara ett par veckor. och då skulle jag verkligen behöva komma in på den sidan.
Men nejdå, det vill inte gå.

Det är det jag är sur på...

Men jag är riktigt glad idag också för jag har börjat köra igång Smilla idag. Och hon va riktigt pigg :) Pigg för att vara Smilla måste tilläggas :) Hon har ju haft sår o sånt som har gjort att det inte har gått o köra henne.

Nu har jag det jättemysigt. Laddar upp inför Bonde söker fru. Har tänt 40 st värmeljus. Mycket för att det är så kallt här, men också för mysfaktorns skull.

Hej svejs gnus o gnejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar