söndag 1 november 2009

Duktig

Känner mig så duktig. Det började redan på förmiddagen. Jag blev bjuden på Pizza o jag åt halva den sen åt jag inte mer. Sen tog jag det lugnt. Vid halv fyra åkte jag iväg till gymmet och "sprang" på Cross Trainern i 43 min o 40 sek. På den tiden kom jag 1 mil (14 km/h i snitt). Förbrände 400 kalorier. Men dem sista kilometrana gick på ren envishet. Jag hade först bestämt mig för att jag skulle "springa" 3,5 km men sen bestämde jag mig för 5,5 km. Slutresultatet blev 1 mil. Det var skönt att veta att bara man vill så går det.
Jag ÄLSKAR ju utmaningar och jag tänkte för mig själv att jag skulle utmana mig när jag insåg att jag orkade att hålla igång mer än 5,5 km.
Fan vad nöjd jag är :)

Upp o jobba imorgon igen då. Det ska bli skönt att komma tillbaka till mina små pärlor och så läste jag ju resultaten att min lilla lasse kom 2:a på Jägersro. Duktig häst. Jag bara älskar dig!

Ska nog snart vara mer duktig o gå o lägga mig. Känner att jag behöver det.

Puss o hej, leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar